Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Ιατρικά ανέκδοτα

- Γιατρέ νομίζω ότι χρειάζομαι γυαλιά.
- Σίγουρα κύριε. Εδώ που μπήκατε είναι ταχυδρομείο.



-  Γιατρέ πριν την εγχείρηση δεν είχατε μούσι...
-  Δεν είμαι γιατρός.  Ο Άγιος Πέτρος είμαι...
_____

2
-  Γιατρέ βλέπω μπλε και πράσινους κόκκους...
-  Οφθαλμίατρο έχετε δει ;
-  Όχι !   Μόνο  μπλε και πράσινους κόκκους...
_____

3
-  Γιατρέ όλοι με αγνοούν...
-  Ο επόμενος παρακαλώ...
  _____

4
-  Γιατρέ πάσχω από αμνησία.
-  Από πότε;
-  Από πότε τι;
_____

5
-  Γιατρέ μ' αρέσουν τα φιστίκια...
-  Δεν το βρίσκω σοβαρό λόγο για να επισκεφτείτε ψυχίατρο...Και μένα μ' αρέσουν τα φιστίκια.
- Τότε γιατρέ σας προσκαλώ σπίτι μου. Έχω γεμίσει τρία δωμάτια με φιστίκια...
_____

6
- Γιατρέ νομίζω ότι θα πεθάνω.
-  Ανοησίες! Αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που θα σας συμβεί.
_____

7
- Γιατρέ έσπασα το χέρι μου σε δυο μέρη.
- Να αποφεύγεις αυτά τα δυο μέρη.
_____

8
- Γιατρέ, θα μπορώ να παίξω πιάνο όταν βγω από το νοσοκομείο;
- Φυσικά κύριε μου. Γιατί όχι ;
- Περίεργο ! Επειδή δεν έμαθα ποτέ να παίζω πιάνο.
_____

9
- Γιατρέ συνεχίζω να βλέπω τις κηλίδες που σας είχα πει συνεχώς.
- Δε σας βοήθησαν τα καινούργια γυαλιά;
- Πως ! Τώρα βλέπω τις κηλίδες πολύ καλύτερα.
_____

10
- Γιατρός: Δε βρίσκω σαφή αίτια για τα συμπτώματα σας.  Μάλλον
φταίει το ποτό...
- Εντάξει γιατρέ. Να ξανάρθω όταν θα ξεμεθύσετε;
_____

11
- Γιατρέ νομίζω ότι χρειάζομαι γυαλιά.
- Σίγουρα κύριε. Εδώ που μπήκατε είναι ταχυδρομείο.
_____

12
- Γιατρέ νομίζω ότι είμαι μήλο!
- Ελατέ πιο κοντά. Δε δαγκώνω.
_____

13
- Γιατρέ κανείς δε με παίρνει στα σοβαρά.
- Θα αστειεύεστε βέβαια...
_____

14
- Γιατρέ νιώθω πάντα αυτόν τον πόνο στο μάτι όταν πίνω τσάι.
- Δοκιμάσατε να βγάλετε το κουταλάκι ;
_____

15
- Γιατρέ μου, μπορώ να έχω και μια δεύτερη γνώμη ?
- Βεβαίως ! Να ξαναρθείτε αύριο.
_____

16
- Γιατρέ, νομίζω ότι έχω τηλεπάθεια.
- Το ‘ξερα ότι θα το πείτε αυτό !
_____

17
- Γιατρέ, μου χάλασε το ακουστικό βαρηκοΐας.
- Τι έπαθε ?
- Δέκα παρά τέταρτο.
_____

18
- Όταν σηκώνεστε το πρωί έχετε πρησμένη γλώσσα, ένα πόνο στη ράχη
και μια φοβερή   κατάθλιψη ?
- Ακριβώς γιατρέ μου.
- Κι εγώ !  Αναρωτιέμαι τι να είναι ...
_____

19
- Γιατρέ μου, κατάπια ένα στυλό. Τι να κάνω ?
- Να χρησιμοποιείτε μολυβί.
_____

20
- Γιατρέ μου, μερικές φορές θέλω να σκοτώσω τον εαυτό μου.
- Αφήστε το σε μένα...
_____

21
- Θα παίρνεις όλα τα χάπια που σου έδωσα. Το πρωί το κόκκινο χάπι με ένα ποτήρι νερό, το μεσημέρι το πράσινο χάπι με ένα ποτήρι νερό, και το βράδυ το μπλε χάπι με ένα   ποτήρι νερό.
- Μα τι έχω γιατρέ μου ?
-Δε πίνεις πολύ νερό.
_____

22
- Ποσά θέλετε γιατρέ για να μου βγάλετε το χαλασμένο δόντι ?
- 20.000 Δρ
- 20 χιλιάρικα για δουλεία λίγων λεπτών ?
- Αν θέλετε μπορώ να κάνω την εξαγωγή παρά πολύ αργά.
_____

23
- Γιατρέ μου, χάνω πολύ εύκολα τη υπομονή μου
- Μιλήστε μου για το πρόβλημα σας.
- Μόλις σου το’ πα ρε ηλίθιε !
_____

24
- Γιατρέ, όλοι νομίζουν ότι είμαι ψεύτης
- Δεν το πιστεύω.
_____

25
- Κύριε μου, είστε υπερτασικός.
- Γιατρέ μου μπορώ να έχω και μια δεύτερη γνώμη ?
- Βεβαίως! Είστε και άσχημος.
_____

26
- Γιατρέ μου, η καρδιά μου χτυπά ακανόνιστα
- Μην ανησυχείτε, σε λίγο θα θέσουμε τέρμα σ΄ αυτό
_____

27
- Γιατρός: Μα, 20 χιλιάρικα για δουλεία λίγων λεπτών ? Ούτε εγώ
που είμαι γιατρός δε βγάζω τόσα
- Υδραυλικός: Το ξέρω κύριε. Κι εγώ γιατρός ήμουνα.
_____

28
- Τι παίρνετε για τον πονοκέφαλο ?
- Ένα λίτρο κρασί το προηγούμενο βράδυ γιατρέ.
_____

29
- Βήχετε πιο άνετα σήμερα το πρωί
- Προπονιομουνα όλο το βράδυ γιατρέ.
_____

30
- Γιατρέ, νομίζω πως είμαι άλογο ιπποδρομιών
- Από ποτέ ?
- Από τότε που κέρδισα το ντέρμπι.
_____

31
- Λοιπόν, η εγχείρηση για να διορθώσουμε την κώφωση σας, πέτυχε!
- Τι πράγμα ?
_____

32
- Αδελφή, είμαι στο κατώφλι του θανάτου.
- Μη στεναχωριέστε, ο γιατρός θα σας βοηθήσει να το περάσετε.
  _____

33
- Αδελφή, τι θα σας έκανε να μου δώσετε ένα φιλί ?
- Το Χλωροφόρμιο.
_____

34
- Δυστυχώς σας μένουν 24 ώρες ζωή, αλλά αυτό δεν είναι το
χειρότερο...
- Μα τι λέτε γιατρέ ? Τι θα μπορούσε να 'ναι χειρότερο ?
- Σας ψάχνω από χτες...
_____

35
- Γιατρέ, ήμουνα χαλιά και προσπάθησα να αυτοκτονήσω με χίλιες
ασπιρίνες.
- Σοβαρά; Και τι έγινε ;
- Μετά τις δυο πρώτες ένιωσα πολύ καλύτερα.
_____

36
- Οδοντίατρος: Κυρία μου, τι κάνετε??? Έχετε πιάσει τα α@@δια
μου
- Ακριβώς ! Και από δω και πέρα δε θα πονέσουμε ο ένας τον
άλλον, έτσι ;
_____

37
- Γιατρέ, είναι ένας αόρατος άνδρας στο σαλόνι. Να περάσει ?
- Όχι. Πες του ότι δεν μπορώ να τον δω τώρα.
_____

38
- Γιατρέ, είμαι διχασμένη προσωπικότητα.
- Αδελφή, φέρε μια καρεκλά ακόμη...
_____

39
- Έχετε δυσκολία να πάρετε μια απόφαση ?
- Και ναι και όχι γιατρέ μου.
_____

40
- Γιατρέ, κατάπια το κλαρίνο μου.
- Είστε τυχερός που δεν είστε πιανίστας.
_____

41
- Μα μη φωνάζετε! Δεν άγγιξα ακόμα το δόντι σας!
- Το ξέρω γιατρέ, αλλά πατάτε πάνω στο πόδι μου.
_____

42
- Γιατρέ, κάθε πρωί που ξυπνάω αισθάνομαι τρομερό πονοκέφαλο,
ναυτία και δε με κρατάνε τα ποδιά μου.
Μετά από ένα τέταρτο όμως, όλα μου περνάνε... Τι να κάνω ?
- Να σηκώνεστε ένα τέταρτο αργότερα.
_____


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου